Toekomstateliers

"WIJ" werken voor u op alle domeinen, u kan hier tijdens de verkiezingscampagne alle info ten gepaste tijd hier terug vinden.

Riemst werkt:

Wist je dat toeristen in Riemst gemiddeld 135 euro per persoon besteden? De economie van de vrije tijd doet het goed in onze gemeente. Sfeervolle evenementen, nieuwe toeristische attracties, en de gastvrijheid van onze inwoners: dat is de charme van Riemst! Bedrijven en landbouwers krijgen in onze mooie plattelandsgemeente de ruimte om duurzaam te ondernemen.
CD&V blijft ook de lokale handel steunen, omdat onze buurtwinkels belangrijke ontmoetingsplekken zijn voor jong en oud!

Riemst groeit:

Waarom zou je in Riemst willen blijven wonen? Omdat we werk maken van aangenaam en betaalbaar wonen voor iedereen, van jong tot oud. De toekomst maken we nu. Daarom dragen we zorg voor het milieu en onze leefomgeving en versterken we de leefbaarheid van onze dorpen.

Riemst waakt:

Zich veilig voelen is voor iedereen belangrijk: in je eigen woning, op straat of in het verkeer. Voor CD&V Riemst is veiligheid een kerntaak van de gemeente. Daarom blijven we samen met de politie investeren in verkeersveiligheid, inbraakpreventie en de aanpak van hardrijders en criminelen. Via buurtnetwerken zorgen we niet alleen voor meer ‘blauw’ op straat, maar versterken we ook de sociale controle.

Riemst geniet:

Vertrouwen op elkaar, dat kan je in Riemst! In 2017 hebben 2.030 Riemstenaren hun stem laten horen over uiteenlopende thema’s. Wonen, onderwijs, veiligheid en dienstverlening scoren hoog op de schaal van tevredenheid. Het zit dus goed met de leefbaarheid in onze dorpen. Daarom blijven wij ook in de toekomst naar u luisteren. CD&V Riemst is er voor u!