Met onze verkiezingscampagne ‘Kies voor evenwicht #StemVrouw’ voor de lokale en provinciale verkiezingen van 14 oktober 2018 brengt Vrouw & Maatschappij – CD&V politica een positief verhaal. We zetten de sterkte van vrouwelijke politica’s in de kijker en schuiven verschillende thema’s als speerpunt naar voren waarop vrouwen in het bestuur echt het verschil kunnen maken.

Onder de slogan “Kies voor evenwicht #StemVrouw” zetten we in op een positieve keuze voor een evenwichtig, gendervriendelijk en dus goed bestuur. Voor V&M is de weg vooruit, een weg waar vrouwen mee aan het stuur zitten. Hiervoor baseren we ons op vijf speerpunten; veiligheidsolidariteitleefbaarheidmobiliteit en -uiteraard-gelijkheid.  Met deze speerpunten wil V&M bij deze verkiezingen haar leden en politica’s ondersteunen in de uitbouw van een campagne, die de focus legt op levenskwaliteit in alle aspecten van het lokale leven.

Alles over Vrouw en Maatschappij:   Link naar Vrouw & Maatschappij