Mark Vos

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Burgemeester

• Geboortedatum:

25 april 1969

Mark Vos, 49 jaar, woont in Zichen-Zussen-Bolder.
Deeltijds coördinator Interreg programma Euregio Maas-Rijn bij de Provincie Limburg NL.
Burgemeester Riemst: 238 gemeenteraden, 860 schepencolleges, 1.500 huwelijken of jubilea, 3.000 activiteiten van verenigingen en ontelbare werkvergaderingen.
Bevoegdheden:
Begraafplaatsen, Beleid, Bestuur, Burgerzaken, Financiën, Groeven, Nutsvoorzieningen, Openbare Werken, Patrimonium, Personeel, Planning en innovatie, Politie

De modernste plattelandsgemeente waar iedereen zich thuis voelt:
“De afgelopen 6 jaar heb ik me met heel veel plezier ingezet voor alle Riemstenaren. Samen met een ijzersterk CD&V-team en alle ambtenaren hebben we Riemst op de weg vooruit gezet. De verbondenheid in onze gemeente geeft me als burgemeester de energie om samen met onze ploeg ook in de volgende 6 jaar opnieuw onderweg te zijn voor u. Niet stil zitten, maar goed voorbereid zijn op de toekomst. Dat is onze missie. Samen met én voor u, werken we aan de leefbaarheid van onze gemeente. We bouwen samen aan een modern Riemst waar iedereen zich thuis en welkom voelt. Omdat het geheel meer is dan de som van de delen.”

Kandidaten gemeenteraadsverkiezingen